SiaInVan2_400x400 Fark ettiğiniz gibi Sia (Furler), "kıyıda köşede kalmış, büyük çabalar sonucunda keşfedilmiş" tanımına uymuyor, evet. Ama blogun ilk girisi için şık olacağını düşündüm.

Avustralyalı Sia, pek çoğumuza aşina bir isim. Six Feet Under'ın finalinde "Breath Me" adlı mükemmelliğin doruğunda şarkısı çalınınca bilmeyenler de tanıdı.

Kendisinin biri konser kaydı olmak üzere 4 adet albümü ve harbiden sayamadığım kadar single çalışması var.

sia furler Gelin görün ki hala 2004'de çıkan Colour The Small One albümünün üzerine iş çıkaramadığını düşünüyorum. Özellikle son albümü Some People Have Real Problems’ı azıcık dinleyip bir kenara attım.

Daha önce dinlemeyenler için ilk denenmesi gereken şarkı
Breathe Me. Ardından benim önereceklerim Sunday ve Pictures. Ama dediğim gibi son albümü adam akıllı dinlemedim.

Sia playlistte kesinlikle bulunması gereken bir ablamız. Arada çalınca insanı pek güzel etkiliyor.

Bir de benden size hediye. Bayılabilirsiniz, çok fazla dinlemeyin:
Breathe Me (Live)
 
etiketler: Sia, Sia Furler, Breathe Me, Colour The Small One, Lady Croissant, Sunday, Pictures, Breathe Me (Live), Sex Feet Under Final Song.