Efenim şunu bilir şunu söylerim, kendi müzisyen olanların müzik önerilerinin yerini hiç bir şey tutamaz. Nasıl keşfeder, nerelerden bulurlar bilmiyorum. Ama bambaşka oluyor. Bu tip önerilerden haberdar olduğum zaman altın bulmuş gibi seviniyorum.

Norveçli 'singer - songwriter' Anja Garbarek (ki Jan Garbarek'in kızıdır) ile ilgili blog girileri bu kadar yaygınlaşmamış, kendisi ülkemizde az da olsa tanınmamışken ben kendisini wholelifefairy'miz bir tanemiz Deniz Özbey'den duymuş ve dinlemeye başlamıştım. Ama ne yalan söyleyim Smiling & Waving öyle ilk dinlemede kendisini sevdiren bir albüm olmadı benim için ama yavaş yavaş sevdim, Anja'yı 'Favorite Music' olarak Facebook'uma ekledim. Fakat kendisini ne kadar sevebileceğimi geçenlerde Breifly Shaking albümü elime geçince anladım. Evet kendisine bitiyorum.

Kendisinin henüz ulaşamadığım albümleri mevcut ama zaten şu an hala Breifly Shaking ile haşır neşir olmaktayım. Farklı bir şeyler dinlemek isteyenler, ya da bu ara playlistinden sıkılmış olanlara kesinlikle öneriyorum. Belki benim kadar sevmezsiniz ama arada bir dinleseniz kârdır. İnsanın kulağına pek hoş geleiyor kendisi.

Henüz dinlemediğim Velkommen Inn (1992) ve Balloon Mood (1996) ve Angel-A Soundtrack (2006) albümlerini dinleyince muhakkak yazarım. Ama hatmettiğim Smiling & Waving (2001) ve Briefly Shaking (2006) albümlerinden süper şarkılar yükledim size ellerimle. Hepiciği kaliteli CD-Rip'lerden alınma. Seveceğinize dair garanti veriyorum hatta "ölümü görün dinleyin" diyorum.

1.
The Last Trick : Bu sayfadan tek şarkı indirmemeye yemininiz bile olsa hatırım için bunu indiriniz, söz veriyorum hayran kalacaksınız

2.
Shock Activities : Gayet iyidir bu da, tarz olarak üsttekinden farklı insanı daha bir tahrik ediyor loop yapmak için

3.
Still Guarding Space : Biraz The Last Trick tarzında bu, yumuşacık, pek güzel dinleniyor

4.
Dizzy With Wonder ve 5. This Momentous Day : Eğer üsttekileri sevdiyseniz buyrun bunlarla devam edin

6.
Big Mouth : Karşınızda çok farklı bir Anja oalcak bu şarkıyı dinlerken. İlk anda sevmeyebilirsiniz, ama sıkı şarkı kabul edelim.