Merhaba!

Buraya yazmayalı ne kadar çok oldu. Zaten böyle bir projeye finallere 2 hafta kala başlamak hataymış, kabul ediyorum. Bir kısmınızın da bildiği gibi 1 aydır suni teneffüs ile zor ayakta duruyorum. Yaptığım ödevin girdiğim sınavın haddi hesabı kalmadı.

Nihayet bugün bitirdim! Saat 17:00 itibariyle üçüncü sınıfla ilgili hiçbir yükümlülüğüm kalmadı.

Aslında blog için de çalışmıyor değildim. Sizler için son 2 haftada 35 GB kadar müzik edindim.

Şimdi kısacık bir tatile gidiyorum. Cuma günü döndüğümde tam gaz yazmaya başlayacağım. O kadar çok şaarkı biriktirdim ki ;)

Ama bu gece de kuru kuru yazı yazmak istemedim. "Today is friday / It is my day to disappear" sözleri ile kalbimi çelen bir parçayı da sizinle paylaşıyorum. Çok şahane bir grup, yazarım daha sonra uzun uzun:


En kısa zamanda görüşmek üzere!