Uzun uzun tanıtım yazmayacağım. Ingrid iki tane single çıkarmış. Bunları da internetten satışa koymuş. “Aaa ne güzel” dedim, başladım aramaya. Aramadığım tracker da kalmadı, p2p yazılımı da. “Demek ki yokmuş” dedimm gittim amazon.co.uk ve iTunes’a satın almaya. Nuh dediler peygamber dediler, Türkiye’de yaşıyorum diye satmadılar. Aahte adresler vs. olmadı, kredi kartım ve PayPal hesabım beni ele verdi. Hasılı olmadı.

Ben de ne yaptım İtüSözlük’te bana yardımcı olan yazarların yardımıyla şarkıları internette dinlenen iki ayrı siteden kaydettim. Şimdi de size sunuyorum. Maksat benim gibi kafayı sıyırmayın, alın bir iki dinleyin sıkılın. 320 kbps yaptım kalitesini ama transcode işte bunu itiraf ediyorum. Eğer orijinal CD-ripleri çıkarsa muhakkak yazarım.

Daha size yeniyıl tebriği ve hediyesi de hazırladım, gecikmeli de olsa koyacağım. Sevgiler

Ingrid Michaelson – Snowfall

Ingrid Michaelson – When The Leaves