Selam, millet

Bir alttaki gönderiye bakınız, ne diyor? 6 Ocak 2009’da albümü çıkınca herkesin “Allahım ne kadar ünlü bir insan” diyeceği Erin McCarley’den bahsediyor değil mi?

İşte o Erin McCarley benim son dönemdeki en büyük aşkım, bloga bir şey yazmamamın da sebebi ayrıca. Ondan başka bir şey dinlemiyorum ki! Zaten toplamda 3 şarkısı vardı elimde, o 3 şarkıyı döndürüp duruyorum hep. Ta ki waffles.fm’de kendisinin ocağa kadar dinleyemeyeceğimi sandığım albümünü görünce.

Evet 2009 geldi bile! 2 gündür hipnotize olmuş gibi Love, Save The Empty albümünü dinliyorum, hiç durmadan. Ve kesinlikle beklentilerimi karşılayan bir albüm bu. Erin McCarley’e tapıyorum; albümüne ise ölüyorum.

Albümün tamamını hemen yayınlayamıyorum; açıkçası albümü dinlediğim için mutluyum ama piyasaya bile çıkmadan torrente geçmiş olmasına da üzüldüm biraz. Çok emek harcamış kendisi. Ama sizi de merakta bırakmak istemiyorum, o sebeple albümnden çok beğendiğim bir şarkıyı şimdi hep beraber dinliyoruz; albümün yayınlanması için geri sayıyor; amazon.co.uk’den önsiparişlerimizi veriyoruz:

Erin McCarley – Blue Suitcase