Sevgili Ahali, Cemaat;

Yılın en sevdiğim dönemi olan Noel nihyet geldi, çattı. Yarın yani 24 Aralığı 25 Aralığa bağlayan gece hep birlikte noeli idrak edeceğiz. Ben de her sene yaptığım gibi (hatta biraz daha abartılı olarak) çevreden gelen “Oğlum sen hıristiyan mısın, ne noeli?” falan zırvalarını kulakarkası edip kutlama hazırlıkları yaptım. Veeee bu sene diğer senelerden farklı olarak geleneksel Gingerbread Cookie pişirdim. Tabii siz bilmiyorsunuz ama kokusu bile yetiyor, yani o derece mükemmel oldu. Ağaç süsleme vs gibi sıradan işleri hiç saymıyorum bile.

Özetle; Chrsitmas is my favourite time of year!

Ama sizleri hiç kurabiyesiz bırakır mıyım? Baktım ki herkese kurabiye yollamak pek mümkün olmayacak ben de size Rosie Thomas’ın bu Noel içi çıkan Noel şarkıları albümünün en bi güzel şarkısını hazırladım. Dinleyin, görelim bakalım kendinizi Noel ruhuna kaptırmadan edebilecek misiniz?

Şarkıya geçmeden önce, yarın yazamazsam diyerekten hepinize çok mutlu, huzurlu, kahkahalı, Christmas Spirit’li, Gingerbread Cookie’li şahane bir noel diliyorum! İşte noel hediyeniz;

Rosie Thomas – Why Can’t It Be Chirstmas Time All Year